Google är din vän!

Eftersom att jag är besatt av att googla saker så har jag har hittat svaret på min fråga angående väckarklockornas historia HÄR. Haha, lite roligt att folk faktiskt tog med sig tuppar lite här och var för att vakna... 

Jag kom själv annars på lite idéer om hur man kunde vakna när jag låg och filosoferade i natt, ett av förslagen var att man skulle dricka jättemycket vatten innan man somna så att man helt enkelt vaknade av behovet av att urinera, självklart är det en väldigt ostabil lösning då det inte finns någon garanti på att man skulle vakna och ingen exakt tid... Men det var ju i alla fall något. Tänker faktiskt att testa den inatt i och med att jag måste upp jättetidigt imorgon, haha. Postar resultat imorgon!


Schleten, hann inte göra mig i ordning idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0