Ett par glas rött.

Egentligen tänkte jag bara sitta hemma ikväll, men jag ångrar inte att jag inte gjorde det. Har haft en fin afton. Ligger och har lite efterskratt för att Meijer ramlade... Ni vet när någon ramlat så roligt att det går i slow motion när man ser det, som på film, fast man fattar fortfarande inte riktigt vad som hände precis efter för att man bara skrattar så att man tappar andan utan att riktigt förstå varför.

Det som inte är fint är att det är någon form av snöstorm, angående att jag betecknar det som "någon form" är ju för att det egentligen inte är storm... Alls... Utan det bara snöar oerhört mycket, och enligt x antal väderprognoser så ska det fortsätta göra det resten av helgen. Känns jävligt bra... Not. 


R-tard.

Disappointed.
I never trust anyone because thats the right thing, right?
But
for the first time in a long time...
You know the deal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0