Eargasm.

Just nu är jag sådär äckligt lycklig. 

Insåg för en stund sedan att -OZ- släppt ett nytt album alldeles nyligen och jag hade av någon anledning missat det. Men åh. Jävlar. Vad. Bra. Det. Är. Trodde inte albumet skulle vara så äckligt bra med tanke på att singeln Rain Delay inte var det bästa de gjort direkt... Men holy fuck. 


Insåg nu att jag är rätt säker på att nästan ingen som läser min blogg lyssnar på -OZ- men det gör ingenting för att jag är äckligt lycklig nu ändå. Jag ryser så bra det är. De är ju faktiskt ett av de bästa banden jag hört. Synd bara att alla i bandet är så jävla fula, hahaha. Synd också att "deras" spotify är helt retarded och alla deras låtar ligger på något finskt bands sida. Inte för att det gör mig så mycket då jag har alla deras låtar på datorn, men det hade varit trevligt att länka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0