Det där som inte finns.

När jag stod i min hiss efter skolan idag så stod jag och tänkte på hur fan jag skulle hinna duscha och äta men samtidigt somna i tid. Jag trodde att klockan var runt tio-elva, i själva verket var hon fem, det kändes sjukt konstigt. Fast det är inte så konstigt att det blev så när jag bara hade sovit sju timmar på drygt tre dygn, suttit på föreläsningar i tre timmar, det var ljust när den sista föreläsningen började och kolsvart ute när den slutade, hade ingen tidsuppfattning what so ever, vi hade lika gärna kunna ha varit där inne i fem timmar. Imorgon har jag ytterligare fyra föreläsningar som är lika långa. Slutar 16.45 igen. Bra, kul, nej. Är osäker på att jag ens kommer orka ta mig till skolan, de tar ju inte ens närvaro... Även om det faktiskt kan vara ganska intressant, hehe, jobbigt att jag inte vet vilka föreläsningar jag ska på än dock... 

Egentligen borde jag verkligen, verkligen, verkligen plugga nu. Men jag är alldeles för trött, det funkar inte, även om jag vill... så det får bli imorgon istället... Om jag orkar.

Känns som att varje dag numera går ut på att jag måste planera och fundera hur jag ska orka nästa dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0