Cheers for something new.



Måste göra er som hoppades på vidare kommentarer om min helg besvikna. Eller kommentarer på någonting väsentligt alls, allt det där ni vill höra som ni inte får. 

Nu ska jag gå i ide...
Eller ja... Med andra ord ska jag lägga mig och se avsnitt av The big bang theory som jag redan sett minst fyra gånger. Känns som att jag borde sluta blogga, eller skaffa lösenord för att jag kan nästan omöjligt skriva någonting om mitt liv längre utan att det blev alldeles för privat. 

Lite konstigt att jag inte sover då jag gått runt och halvsovit hela dagen, har ju inte sovit sedan klockan sex igår eftermiddag, så jättepigg kan jag inte påstå att jag är, men kan inte heller säga att jag inte försökt somna. Aja, har i alla fall sovmorgon imorgon. Gatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0