wth

Hahaha, jag förstår inte. Somnade någon gång vid nio på morgonen, vaknade typ tusen gånger av olika saker, pappa ringde och väckte mig osv. Men jag såg ingen anledning till att gå upp, utan bara låg och försökte somna om hela tiden och sedan vaknar jag halv sex av att mamma ropar att jag måste upp. Ah... alltså.... förstår inte. Hahaha, hela dagen är borta. Men w/e. Jag ska i alla fall dricka upp mitt kaffe och sedan träna en stund, höhö. Gnälla lite över att jag knappt har någon cigg kvar och inga pengar... och så kanske strandgatan ikväll sen, hehe.

Seh, har inte orkat göra mig i ordning och känt mig tjock det senaste, därför får ni inga bilder. Höhö, men det kommer nog snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0