Where did you sleep last night?

Mina händer skakar och min mage kurrar högt i protest. Kaffet är slut och jag är trött på det mesta. 
Ungefär så ser läget ut just nu. Har legat i sängen ända sedan jag vaknade, förutom när jag duschade, hämtade mat en gång och alla gånger jag hämtat kaffe och pissat ut kaffet, haha. Jag har i alla fall fått lite gjort, skrev klart bokrecensionen, nästan klart en bildanalys och så har jag läst de 175 jävla sidorna som var kvar i min bok. Kul att jag började läst lika mycket idag som jag gjort sedan jag började läsa innan jullovet fram tills nu i boken. Känner mig duktig.

Klockan är sent, men det är inte dags att sova. För att det är snart morgon och sova det gör man på natten. Istället ska jag ta det lugnt... Ska försöka låta bli att tänka på vilken idiotjobbig dag jag har framför mig och hur dum jag är som dygnar när jag egentligen har sovmorgon. Men annars hade jag aldrig läst den jävla boken. Ska kanske plugga lite mer senare också, för att jag kommer aldrig orka det när jag kommer hem ifrån skolan och allt ska vara klart tills på onsdag. Usch, är så stressad att jag dör lite. Varför har jag inte pluggat innan? Ibland tror jag ju att jag är dum i huvudet på riktigt. Nästa år ska jag göra alla arbeten direkt när jag får dem, inte dra ut på det som jag gjort nu och ha typ 15 arbeten att göra på två veckor. Aya, nu ska jag planera hur jag ska göra mina arbeten lite och se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0