Vem är jag nu? 'O_O\\

Hahahah, nu är jag alldeles för trött för att min hjärna ska fungera normalt, for real. 
Har haft natthumor hela dagen, gått runt och skrattat åt min "D-min", skulle laddat upp bild på det ifall det inte hade varit lite väl obvious vem jag härmar. Hade tre timmars håltimme, satt i bilden två timmar, sedan när bildlektionen började gick jag hem... Till Angelica, haha. Tanken var att jag skulle hem dirr efter skolan och plugga, har jag pluggat än? Nej. Jag har suttit och kollat på mig själv i cam och skrattat för mig själv... Herregud vad jag är lättroad. 
Nu tänkte jag städa mitt rum, träna (egentligen orkar jag verkligen inte, men det var länge sedan så jag måste... kör väl bara en halvtimme eller något), bada och sedan plugga. Har fetaste sovmorgonen imorgon, börjar 13.30, så att jag kan somna lika sent som vanligt men ändå orka dagen imorgon, grreat! 

Aya, nu måste jag verkligen städa mitt rum, jag hittar inte mina kläder längre, för att verkligen alla mina kläder ligger i en stor hög på golvet... Heh. Sätta på kaffe först... CYA! Kanske skriver ikväll, kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0