Blåbärspaj!

Hehe, nu är jag på lite bättre humör. Mamma köpte ny blåbärspaj (blev hur sur som helst när hon åt upp den förra efter att jag varit sugen hela dagen) och kladdkaka. Haha, jag lever på kladdkaka :(
Innan det gjorde jag det jag brukar när jag är arg och inte har jordnötssmör. Jag klippte mitt stackars hår, hahah, tror att typ halva håret är borta, inte på längden då, men jag tunnade ut mitt hår extremt mycket för att jag var så arg på det för att det tar så extremt lång tid att platta annars och ser förjävligt ut. Klippte luggen och skit också. Nu är det lite mindre slitet men ser ut som fan, hahaha! Ska inte klippa det på ett tag nu, tänkte ju faktiskt att det skulle vara långt innan sommaren, men det blev inte så eftersom att det har varit för slitet för att växa. 
Hahaha, ångest, jag har så lite hår kvar. Men okej, vet inte hur mycket det syns eftersom varken mor eller syster ens har märkt något... Esh, lär spara mig tid på morgonen i alla fall.


Hahahaha, alltså, de bilderna vi tog igår, har skrattat åt de hur mycket som helst.
Fråga inte ens... Hahahahah. Vi jobbade lite med rörelseoskärpa och panorering... Säger vi.


Seh, nu ska jag bada jättelänge :)
The Dead Weather – Sea Of Cowards <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0