Let's go where no one can see us

HEJ, eller vah? Inte gjort mycket alls idag, satt på strandgatan med folk en stund, chilla lite i stan, sedan gick jag hem och käkade typ. Haha. Precis så en söndag ska se ut. Nu är jag så sugen på choklad att jag snart gråter, men har ingen hemma... Hårt liv alltså. 
Jag behöver pengar... måste köpa kläder... massor med kläder... Men nej... Bara halva studiebidraget denna månaden och sedan inget på hela sommaren, inget sommarjobb... Fint. Nej.


The Dead Weathers nya album rekommenderas!

I'm not the way that you found me
I'm neither here nor there
One day I'm happy and healthy
Next I ain't doing so well
Let's go walk to the border
Let's go walk along the inch
Let's go when no one can see us
And find the difference between us
I'm not the way that you found me
I'm neither here nor there
One day I'm happy and healthy
Next I ain't doing so well
The Dead Weather – The Difference Between Us

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0