Date with faith.

Jag hatar oftast att inte kunna sova. Men sena lördagsnätter någon gång ibland sitter inte fel. För att då är jag inte stressad och tiden bara flyger iväg men det gör ingenting för att jag har ingen tid att passa. Såg Hotaru no haka förut också, den var bra men tja, inte så bra som folk säger att den är, folk säger att de suttit och lipat sönder till den filmen och det förstår jag inte riktigt... Men den var ju långt ifrån dålig. 

Aya, ni får en lista i brist på annat:

Vad gjorde du igår?: Öh, igår eller igår som igår innan midnatt? (börjar ju faktiskt bli morgon), igår som 22 maj var vi hemma hos Lovisa och chillade typ, trevligt folk, för lite alkohol för min del, men ah, det var kul.
Har du ett eget rum?: Yes.
Är du kåt just nu?:
Ohja, så kåt att jag fyller i listor på bloggen.
Tycker du om stjärnor?: Har ingen speciell åsikt om stjärnor.
Vad ser du om du tittar bakom dig?:
En vägg.
Gillar du att baka?:
Jag kan inte baka... eller jo, men risken finns ju att något brinner ner.

Föredrar du blondiner före brunetter?:
Så länge personen passar i hårfärgen spelar det ingen roll.
Hur många kontakter har du på bdb?
: Använder knappt bilddagboken.
Har du varit inne på snyggast.se?:
I skolan när jag gick i låg-/mellanstadiet gjorde vi det ibland, men aldrig frivilligt.



Älskar du någon just nu?:
Ja.
Vad åt du senast?:
Mat hos Lovisa.
Brukar du skriva fel på tangentbordet?:
Det händer.
Har du druckit?:
Ja.
Har du varit otrogen?:
Nej.
Vad ska du göra i helgen?:
Det är helg. Snart ska jag sova och imorgon vet jag inte riktigt än.
Vill du dö?:
Ja, men inte på ett bra tag.
Har du någongång ägt en plastros?:
Yes, har en i mitt rum någonstans tror jag.
Tycker du om att teckna?:
Jag tecknar ungefär lika bra som ett dagisbarn.
Har du ljugit?:
Ja.
Vad vill du bli när du blir stor?:
Ja, inte stor i alla fall.
Har du tittat på melodifestivalen?: Ja, men längesedan.
I så fall, vem hejade du på?:
Ingen, alla låtar i melodifestivalen är alltid sjukt dåliga, så slutade kolla för ett par år sedan.
Gillar du mat?: I vissa perioder, ja.
Hur lång är du?: Typ 1.73 tror jag.
Har du hål i öronen:
Ja.
Hur mycket är klockan?:
05.36
. du en tjej/kille?:
Kvinna.
Har du något slags nitarmband?: Nej.

Är din säng bäddad?:
Nej, ligger ju i den.
Vad är ditt smeknamn?: Cassy
Hur många bilddagböcker har du haft?:
Två.
Vad är din dröm just nu?:
Att orka ta studenten.
Är du emot homo-bisexuella?:
Nej.
Varför gör du den här saken?:
För att jag har brist på saker att göra.




Har du en teve i huset?
: Ja, tre stycken eller något... Men kollar aldrig ändå. Är osäker på ifall den i mitt rum ens fungerar.
Vilken är bästa låten just nu: Ingen aning.
Har du blivit sviken?: Ja.
Vilken klass går du i?:
Ettan.
Har du varit olyckligt kär?:
Ja.
Tänker du göra klart det här testet?:
Ja, jävlar vilken onödig fråga.
Största sorg just nu?:
Att jag är oerhört törstig men orkar inte gå upp och hämta mer vatten för att då kommer jag behöva gå upp och kissa igen och det orkar jag inte. 
Största glädje just nu?
: Att det är sommar.
Vem skulle du dö för?:
Det finns några.
vilken är din favoritfilm?:
Pianisten.
den starkaste du vet?:
Öhh... Jag vet inte.
vad är det snyggaste på dig?:
Mina ben ibland, men bara ibland.
Hur mycket är klockan nu då?
: 05.41
brukar du göra smileys?:
Brukar inte göra smileys, slänger in "<3", ":3" eller ":*" när det känns som att någon tycker att jag är dryg eller när det passar.
Har någon kallat dig hora/bög?: Ja, men inte seriöst.
Hur många palestina-sjalar äger du?:
Ägde en... Antar att den ligger någonstans här hemma eller något.
Vem hatar du mest?:
Öh, vet inte riktigt.
har du på dig för kläder nu?:
Trosor. Det är varmt, mkey.
har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar:
Yesss, länge sedan...
Vill du gråta?
: Nej?
Fryser du ofta?:
Ja, ganska.
tycker du att du är söt?
: Hoppas jag verkligen inte. Jag är inte "söt", jag är snygg, mkey. Söt är ett så nedvärderande ord.
Äger du en papperskorg?:
Ja.
Har du ett landställe?:
Nej.
Vad tänker du göra när du är klar med den här listan?
: Vet inte, spela harpan på min mobil tror jag, haha.
tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nej, jag tror på förälskelse vid första ögonkastet, men inte kärlek.
Har du en morgonrock?: Ja, någonstans...
Vem litar du mest på?: Jag litar inte på någon.

Avslutar med ett citat från en otroligt nykter Keen. "Visste ni att om man slickar fitta när man är förkyld... Så är man inte förkyld längre!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0