Whats the point?

Hehe, såg precis Battle Royal (Batoru rowaiaru). Bra film! Oerhört konstigt att jag såg på film ensam... Men läste om den och kände att jag var tvungen att se den, hehe. Helt klart värd att se!

Helt okej dag efter en hemsk natt. Fortfarande sjuk och sleten dock så orkade inte festa, har dessutom lovat mig själv att inte dricka på hela helgen (för första gången på allt för länge) och jag är lite stolt över mig själv nu, haha. Helgen är inte slut än i och för sig, men jag kommer inte direkt att dricka på en söndag så. 

Är fett arg över att min internetkabel är lite sönder så jag blir disconnected hela jävla tiden. Glappar som fan.

Btw, jag tror att jag är känslomässigt handikappad. Har verkligen svårt för att känna empati, verkligen. Jag kan knappt tycka synd om folk, speciellt inte om typ de jätterädda barnen i afrika. Därför jag har så oerhört lätt för att skämta om sådant. Men har svårt för det även när det gäller folk i min närhet. lol.

Kommentarer
Postat av: Hector

Battle Royale som film är ju bara konstigt om inte någon blir styckad/sprängd/genomsprejad? :(

2010-05-03 @ 17:00:43
Postat av: Cassandra

Fast det är ju det som de blir i filmen? :o

Okej, det fanns inte så jävla mycket närscener där man fick se precis vad som hände men sprängda och grejer blev de ju.

2010-05-03 @ 19:36:57
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0