Kramp

Hej mina kära vänner och inte så kära stalkers!
Blev inget i folkets park, men vi hängde runt stan under kvällens gång, det var kallt och jag hade för lite kläder och inget att dricka. Men det var nog bättre än att sitta hemma... Tror jag, haha! Gillar ändå när vi hänger i stan för att då kan jag dra hem när jag vill, haha!

Åhh, mina tankar har varit så fulla av fel saker den senaste veckan (har varit en sjukt lång vecka!), smått besatt. Vill så gärna skriva allt här på bloggen men jag kan inte för att jag skulle få så mycket skit framöver. Skriver av mig när det är över! Om det går över dvs.

Vill bara ha sommarlov nu pronto dirr! Men icke. Ska tydligen ha alla bilder till ett fotoprojekt på måndag, har tagit tre av tolv och har inte tillgång till systemkamera. Way to go! Antar att projektet i grafen också ska vara klart nu i veckan och jag har verkligen inte kommit någonstans alls, varje gång vi har graf sitter jag bara och stirrar på det lilla jag gjort utan att göra ett piss, så inspirationslös man bara kan vara. Får ta tag i det här nu i veckan! Så kan jag slappa sedan. Usch, kom på att jag har en stor sak i engelskan också som ska redovisas nu i veckan som hela mitt betyg hänger på, inte okej. Kommer att få prestationsångest och inte kunna redovisa. Mhm. Det går bra för mig... Nej, nu ska jag bli duktigchey och ta tag i allt! 


Varit lite för mycket bilder på mig det senaste och jag vet att ni saknar
mina bilder på random japaner, so here you go! Ett helt gäng dessutom!
Natthumor? Yesbox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0