They can not force us.

Sitter och har text efter dygning, kul. Verkligen. Men jag är klar med allt i texten så ska jobba med övriga medieuppgifter egentligen... Men det orkar jag verkligen inte. Så att jag chillar sönder istället. Skulle egentligen gått upp vid sju idag men chillade lite fram tills åtta, hehe. Hann i alla fall träna lite men ser ut som fan, mitt hår hatar mig verkligen. Vill bara hem igen, träna lite till och sedan sova. Bläh. Gjorde aldrig idrottsläxan i natt btw, men fick idag reda på att vi har prov i teori på torsdag, typ kost och sådant, men det tror jag att jag klarar relativt lätt. Är ändå ganska insatt i det.

Seh, jag orkar inte vara här längre. Slutar fan fyra och jag har inte gjort uppgiften som ska vara inne nästa lektion... Känns väldigt lockande att bara dra hem nu kan jag säga. Vill inte sitta här, trött och känna mig tjock och äcklig. SEH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0