Stånd

Haha, kom till skolan för att märka att min första lektion var inställd. Kul. Men nu har jag text som är min första lektion för idag, det är jättespännande... INTE. Jag sitter och lyssnar på musik som nästan får mig att börja lipa så bra den här. Hahaha. Ibland önskar jag att jag hade en penis så att jag kunde få stånd och visa alla hur mycket jag gillar den musiken jag lyssnar på... Får väl sitta här med ett lite inre stånd istället. Hahahahaha. Nej, men den är så bra att jag typ får ont i magen. Vilket i och för sig kan bero på hur jävla kissnödig jag är, men jag orkar inte gå ända till toaletten, hahahaha. Nej, nu jävlar ska jag pissa, dör lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0