Som jag hade dig förut.

Söndagsångest. Bleh. Mitt nervsystem är helt upp och ner, kan inte slappna av.
Haha, jag vet inte vad som har hänt med mig, på senare tid har jag egentligen bara velat ligga hemma och inte göra någonting. Skulle kunna ligga här i flera dagar ifall det inte hade varit så att jag fattar att jag då skulle bli deprimerad eller något. Men det är bara så konstigt, förut var det helt tvärtom, jag orkade aldrig sitta hemma och jag ville hela tiden vara bland folk men nu får jag riktigt anstränga mig för att ta mig ut. Är väl inne i någon dålig period eller något I guess. 

Ska i alla fall ut och fota lite med Jesper ikväll, haha, alla bilder ska vara klara imorgon egentligen och jag har bara hälften, inte en chans att jag kommer ta de andra idag. Fettah. 
Aya, nu ska jag hämta mer kaffe och kanske börja göra mig i ordning snart om jag orkar...Ge mig lov nu dirr!



Några bilder från igår när vi gick till stan och inväntade de andra, orkar inte redigera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0