Sekz


Trött och sommarpilsk? Spänner magen tror jag, därför den ser så retarded ut.


Som varje måndag har jag och Cornelia varit ute och fotat lite sådär lagom seriösa bilder. Men nu har hon dratt på handledarkurs och jag har så tråkigt att jag nästan avlider, jag orkar verkligen inte jobba... Jobbade faktiskt lite förut... Har till och med kirrat mitt MVG i datorkunskap, hihi. Dock är det mycket kvar som ska göras, vilket betyder att jag verkligen måste sova i natt så att jag orkar plugga imorgon... Hatar de sista veckorna så sjukt mycket... Betygen sätts senast nästa vecka och jag orkar inte. Vill hoppa av, haha, men tja, lite ovärt med två veckor kvar kanske... Funderar seriöst på att byta skola till hösten, kan ju börja på NTI om jag vill... Egen macbook och jag slipper pissmåg... Men det är så oerhört jobbigt att byta skola, vet inte om jag orkar det igen. Seh... jag vill äta... äckligt hungrig.
Ska snart hem till min älsklingsfrida och hjälpa henne med matten så hon får godkänt. Awesome.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0