Seh

Orienteringen var hemsk, tror att vi var ute i skogen i typ två timmar och det var sjukt varmt, verkligen sjukt. Hur utmattad som helst var jag, som tur är fick vi skjuts av läraren till busshållplatsen efteråt annars hade jag så svimmat på vägen. Seh.
Gick hem, åt, sov, åt och sedan blev det en halvlång promenad med Meijer, ehheh. 

Sjukt att det är sommarväder nu! Var fan tjugo grader efter att solen hade gått ner! När fan hände det här? Och hur? Vart kom alla miljontals myggor och knott ifrån? Haha, aja, det är skönt som fan förutom att jag inte kommer våga öppna fönstret igen förrän sommaren är slut. Seh, borde köpa en fläkt... Eller ett myggnät till mitt fönster, skulle vara helvärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0