Saku

C-c-c00lio.
Sitter och har svenska, men har ingenting att göra så hänger lite på fejjan och sånt, hehe. Hungrig som faan och min kurrande mage låter som en ekande grotta och överröstar musiken som chillar i mina öron. Åt ingenting annat än chips igår... och lite dipp då, haha... Värt. Kommer inte få äta förrän efter skolan igen, vägrar äta skolmaten och orkar inte spendera pengar på mat när man kan överleva utan, idrotten lär ju bli rolig och så!

Hahahahaha, insåg nu att jag har rosa nagellack på mig... Vi hade tråkigt på håltimmen igår... Kul om folk tror att jag har det seriöst.

Aya, sov i alla fall hos Angelica i natt därför jag inte bloggade igår. Hehe. Kramp i magen hela kvällen/natten och jag misstänker att jag är laktosintolerant eftersom att jag får kramp varje gång jag äter något med mjölk i. Eftersom att jag tycker mjölk är sjukt äckligt och inte ens kan vara i närheten av något som smakar som det är det ju inte världens förlust... Men glass och dipp?! Inte tillsammans då... Men ni fattar. Haha!

Säh, nu ska jag chilla lite... Halvsova lite en stund. Höja musiken för att det är någon annan här som lyssnar på jättedålig musik, hehe.


Hårt. Glömmer aldrig när de månaderna jag hade Saku som alarmsignal,
fina tider... Vaknade i alla fall. Skitbra video anyway.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0