Puss

Heyeyeye, jag har så tråkigt så att det är inte sant. Vart med Jesper en stund annars har jag inte gjort speciellt mycket alls idag. Är nästan frisk nu och det känns jävligt skönt. Måste verkligen plugga på riktigt i natt, verkligen. Insåg att allt ska vara inne denna eller nästa vecka för att det ska hinna betygsättas. Såatteh... Men snart är det sommar! GÖTT SOM FAN! Really. Fast är fett stressad med alla skolarbeten, har runt tio stycken som ska in. Tänkte hinna göra en och en halv i natt i alla fall. Bläh, vill verkligen inte till skolan imorgon. Orkar inte heller med att vårat kök kommer att renoveras denna veckan... Blir väl snabbmat då. Haha. 
Nej nu ska jag dricka lite Dr. Pepper (mamma köpte tre stycken 1.5l flaskor!!!11one) och sedan bada en (jättelång) stund. Höhö, puss :*
Ni gillar när jag sitter framför datorn med håret bakom örat, mkey!
Ful bild men hade ingen annan.
Börjar få långt hår nu, eheheh, love it, längre än vad jag haft på ett bra tag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde så skaffa sidecut! puss snygging!

2010-05-03 @ 20:16:22
URL: http://blackballoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0