Kårv

Försov mig lite, hihi. Jag råkade somna vid halv nio vilket är då jag ska börja göra mig i ordning istället. Hatar att ha sovmorgon på onsdagar. Sedan vaknade jag typ kvar i tio av att Angelica ringde, haha, först var jag inte riktigt medveten om hur länge jag sovit utan trodde att jag bara slumrat till i någon minut. Men så sa hon att klockan var strax innan tio och jag fick lite panik. Så missade datorkunskapen men det gör inte så mycket eftersom att jag arbetar ändå fett snabbt där, så brukar ändå inte ha något att göra halva lektionen så min lärare sa att det inte gjorde så mycket när jag sedan mötte honom i skolan.

Men jag är fett arg! För vet ni? Idag är det tydligen någon jävla aktivitet efter skolan som är obligatorisk att närvara vid, eller det börjar halv tre så har en och en halv timmes mindre lektion än i vanliga fall. Vi ska tydligen grilla korv och kolla på paranormal activity. Jag blir så ARG. Jag kom till skolan för att jobba så att jag inte ligger efter i ännu fler ämnen, efter skolan tänkte jag gå hem, intensivplugga och sedan sova så mycket jag hinner. Men nej, jag måste tydligen grilla korv! Vad fan lär jag mig på det? Kan inte fatta att jag får närvaro för att grilla korv och kolla på en asdålig film jag redan sett två gånger men inte för att plugga. VÄRT. Är så stressad att jag snart lipar. Skulle skolkat hela dagen och varit hemma och pluggat istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0