Hörru!

Nejmen tjenare.
Kom nyss hem ifrån en sleten dag. Var först i vänersborg på mic, det sög verkligen kewk. Vi bara satt och hade det tråkigt, så vi drog därifrån efter en stund, till trollhättan och därefter hem till Keen och degade. Kollade på dåliga program och filmer på tv och tog det lugnt. Gött att han bor så nära mig så att jag slipper gå så långt.

Andra nyktra lördagen i rad och jag är smått stolt. Nu måste jag verkligen plugga på riktigt, har tre stora arbeten som ska in på onsdag annars får jag kanske IG i svenska A, ärligt talat... Jag... få ig i svenska A? Det går inte ihop. Jag hade lätt kunnat fixa ett MVG i svenska ifall jag bara hade ansträngt mig från början. Har gjort någonting alls i svenskan sedan jag började på måg och har skolkat lite för mycket ifrån de lektionerna så jag får väl skylla mig själv egentligen. Men min lärare får mig att hata allt som har med svenska att göra. Verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0