Heyfatz000

Jag hatar:
  • Fula människor
  • Tjocka människor
  • Äckliga människor
  • Störande människor
  • Hysteriska människor
  • Socialt inkompetenta människor
  • Tröga människor
  • Håriga människor
  • Gamla människor
  • Människor med fula kläder
  • Människor som inte kan sminka sig
  • Jobbiga barn
  • Människor som luktar äckligt
  • Människor som är trångsynta
  • Människor som saknar förmågan att ta in information
  • Människor som har idiotiska åsikter
  • Människor som uttalar sig om saker utan att vara insatta i ämnet
  • Människor som bryter trots att de är svenska
  • Människor som inte kan stava och inte gör någonting åt det
Och mycket mer, eller tja, skulle inte påstå att jag hatar alla dessa människor som individer, det förstår jag ju själv att det bara är dumt. Men de egenskaper jag precis skrev är egenskaper jag verkligen avskyr. 
Många tycker inte att det är rätt att t ex döma någon efter dess vikt eller utseende. Men man kan numera mer eller mindre bestämma hur mycket man ska väga eller hur man ska se ut? Alla har ett val, man kan alltid gå ner i vikt och man kan alltid köpa nya kläder, fixa sitt hår osv så att man inte ser ut som ett jävla mongo. Jag inser att det är ett ytligt sätt att tänka på men det är sådan jag är, jag mår fysiskt illa när jag måste vistas kring människor av vissa typer.

Jag är även riktigt medveten om att jag spenderar lite för mycket tid på att gå runt och hata saker och att det inte är så jävla nyttigt för mig. Men ahahah, jag kan inte låta bli. Någon dag ska jag skriva ner allt jag hatar, tänkte göra det nu men kom på att det skulle ta hur många timmar som helst.

Kommentarer
Postat av: Du är hårig....

Åh jag blir så arg när jag ser folk med fula kläder :3

2010-05-04 @ 23:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0