Hey ana, whatcha doin'?

Har EN lektion idag. Eftersom att jag inte behöver göra nationella i matte och svenskan är inställd, ingen media för att det nationella provet ligger över det. Niizzeeh. Känns ovärt att dra till skolan för att ha bild en stund dock... Men haha, jag ligger så jävla mycket efter att jag måste. 
Denna morgon har jag hunnit skriva min sista svenskauppgift, träna, göra mig i ordning och dricka en massa kaffe samt chillat lite on teh interwebz. Helt okej faktiskt. (insåg nu att det kanske inte alls är morgon längre, men det känns så.)

Har ingen aning om vad som händer ikväll, men det känns som att någonting borde hända. Eller ah, kanske. Bara för att fira att vi är lediga ända tills måndag. 

Nu måste jag ta reda på min lärares mailaddress så att jag kan skicka in skiten, röka, göra mig i ordning lite till... kanske sätta på mig jeans tror att det är kallt... Öhhh. Måste till bussen om knappt en halvtimme, ha det bra peepz! (förutom er jag inte gillar som läser min blogg, hihi, förstår inte ens varför ni gör det men enjoy)


Har lust att hoppa studsmatta igen på tal om ingenting.
Tog meijers bild btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0