Fitta-

Bajs.
Jag är på riktigt fittigt humör, alltså, vet inte riktigt varför. 
Allt går bara fel. Plus att jag har prov imorgon, och jag vet inte riktigt på vad för att jag har tappat bort kompendiet med allt som kommer på provet som vi skulle läsa. Ingen aning om hur det här ska gå till, tror redan jag fick IG på förra provet i mediekommunikation, kanske för att jag inte hade börjat på skolan när de hade genomgång inför det provet... och jag orkade inte läsa på... Men alltså. Jag får verkligen inte faila igen och åh, orkar inte. Undervisningsmaterialet ligger inte på hemsidan heller trots att han skulle lägga upp det där. Kul liv. Funderar på att ta en sovmorgon och göra provet på fredag istället... Men kan egentligen inte det eftersom att jag måste filma på fredag. Alltså... Nej, jag orkar inte. Jag vill sova bort resten av veckan.

Det har spöregnat hela jävla dagen, jag har sovit tre timmar på två dygn och allt känns bara jättejobbigt nu. Ge mig sommarlov tack. 

Jag är arg och ska klippa min lugg när jag druckit upp mitt kaffe för att den växer typ en centimeter i veckan. Kanske träna bort min ilska efter... ta ett långt bad och skita i allt som har med skolan att göra.

Skabb. DatorfrilleN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0