Eyes on fire.

Klockan är sent och det är dags för lilla Cassandra att sluta sina ögon och låta tankarna flyta iväg till musikens värld tills jag somnar. Jag kommer inte kunna somna på ett tag men jag är så trött att jag inte kan tänka klart och mina ögon svider och vill inte vara öppna länge till.

Bjuder på lite fula bilder bara för att jag är otroligt trött  efter en äckligt lång vecka att jag inte riktigt orkar bry mig och jag hoppas på att jag verkligen ska få sova ut nu och inte vakna vid sjutiden utan att kunna somna om som jag gjorde idag (eller igår blir det väl nu, men ni fattar). Har faktiskt nästan skrivit klart en bokrecension under nattens gång och imorgon ska jag råplugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0