Exhaustion

Heh. Sitter och är allmänt cool i grafen, som varje onsdag typ.
Dock satt jag utanför salen första delen av lektionen, drack kaffe och diskuterade lite politik, bland annat om nordkoreas nuvarande situation, mycket mer intressant än att sitta och göra en jävla förpackning i illustrator som jag gör nu... Varför går jag media? Ehehh. Aya, nu sitter jag i alla fall här, med mitt illustratordokument uppe, bloggar och lyssnar på The Dead Weather. Bara en och en halv timme kvar av lektionen då... Sedan tre timmars hål... Älskar onsdagar... Really. Ska sitta här med mitt inre musikstånd och ha sådär lagom ont i magen istället för att jobba, för att jag orkar verkligen inte.

Är trött, utmattad och allt möjligt. Seh. Funderar på att dissa att ha bild sedan... Så slipper jag vänta i tre timmar, men ligger så jävla mycket efter att jag inte kan. Ehheh. Hem och skriva uppgift i samhäll efter skolan, och engelskaläxa, så att jag kanske kan dra till Göteborg och köpa kläder imorgon.


Den här låten... BRA SKIT. Sällan att jag gillar musik där kvinnor sjunger, men alltså...
Mycket tråkig publik... Jag hade fan inte stått sådär still om jag fått se det där...

http://blackballoon.blogg.se - Bra skit azz. Cornelias blogg. Fula bilder på mig och bra musik, fin skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0