...

Jag vill hem. Jag mår inte bra.
Jag har egentligen rörlig bild men vi kan/orkar inte filma så vi sitter i grafen och jobbar med annat, eller alla jobbar förutom jag på ett ungefär, jag orkar verkligen inte.
Men igår var nice, chillade i Göteborg, käkade thaimat, köpte lite kläder och solglasögon(som jag inte tänker göra sönder...). Sedan sov jag hos Angelica, somnade lite för sent för att orka med dagen dock, jag vill bara hem, sova och äta. Skrev i alla fall min samhällsuppgift, bara för att jag hade chansen att få MVG ifall jag lämnade in den bra, men den blev verkligen skitdålig och jag vill inte lämna in den. Så det var helt onödigt att jag skrev den, den blev dessutom längre än vad den skulle vara, så jag ändrade till storlek tio, hahahah. Nej, nu ska jag skriva ut lite skit och sedan lägga sätta mig någonstans och ge upp lite grand. Ska nog skolka från engelskan, har inte gjort läxan jag skulle gjort till igår och jag orkar inte göra den nu.




Cornelias bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0