duktigchey_93


Hello babes. Jag är trött och hungrig, har fan inte ätit sedan jag kom hem från skolan igår. Skulle äta när jag kom hem för typ en timme sedan, men det första mamma sa när jag kom hem var att jag måste börja träna så istället för att käka dirr som planerat så cyklade jag en mil på en träningscykel jag upptäckte att vi hade hemma. Duktigt? Ja. (Jag menar, det är ju snart sommar, då kan man inte gå runt och vara otränad och se ut hur som helst)

Annars är jag fett stolt över att jag lämnat in saker i svenskan och vet ni?!?!?!!?!? SVENSKA A-KURSEN ÄR TYP SLUT. Ifall jag bara lämnar in min sista uppgift som jag tänker skriva i natt och får G på de två uppgifterna jag lämnade in idag så behöver jag aldrig mer gå på en SVA-lektion. Åh, jag började nästan gråta lite när min lärare berättade det.

Aya, nu ska jag göra lite situps, duscha, äta, skriva min svenskauppgift, sova. Kvällen är planerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0