Buske-sten-barr-arg

Fin kväll, typ.
Haha, var hemma hos Maja i björndalen (äckelbussen gick inte från rese så gick fan till björndalen och var tvungen att passera äckelfolk) där vi bland annat körde ölspelet utan öl fast med vodka bland annat osv.
Sedan drog vi ner till stan, chilla en liten stund och en kompis började må dåligt, inte så kul.
Jag var nog minst full av alla, vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta, aya, hellre det än att vara fullast känner jag. Nu fryser jag fan arslet av mig, hehe, ska nog skriva av mig lite i OneNote tror jag och sedan filosofera lite... Kanske kolla heroes fast det lutar mest åt det första alternativet, men ah, jag får se.

things are feeling thin
well i know i know
lost my seat again
well ill go ill go
pushing in the pin
well i know i know
we're gonna go back in
we're gonna go go go

I like to sleep with him
pushing in the pin
I like to sleep with him
well i know i know
we're gonna go back in
we're gonna go go go
Yeah Yeah Yeahs – Pin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0