BEACH 2010!!!111one

Tomt på bilder, jag vet! :(
Men imorgon kommer det, lovar jag, nästan. Fotade faktiskt lite på lektionen osv. 
Sover hos Coolingen Angelica i natt, tanken var att vi skulle skriva klart våran engelskauppgift, vi har inte börjat än. Hon är i köket och gör mat (uppenbarligen eftersom att hon är kvinna). Jag är kissnödig och smått hungrig. Men jag syndade lite förut, jag åt en bit kladdkaka, och fy i helvete vad gott det var. Har inte tränat så jättemycket idag heller, meneh... Alltså... Tränar imorgon. Hähähähähäh. Börjar inte förrän 13.05 imorgon, och gud vad skönt det känns! Det roliga är att ifall Meijer inte smsat så hade jag och Angelica varit i skolan halv nio, hahaha. Men ja. Sovmorgon<3
Nej, nu klarar inte jag det här mer, nu ska jag kissa och sedan röka. Överväger att göra båda samtidigt... Fast näh, jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0