Bayc

Måste börja skriva min engelskaredovisning nu... 
Haha, vart tog tiden vägen? Har ju inte gjort någonting alls sedan jag slutat skolan, sov en halvtimme... åt och duschade nyss. Alltså... Jag fattar inte. Som tur är har jag i alla fall sovmorgon imorgon... Sedan redovisning... Jag dör. Men som tur är så är den redovisningen min enda lektion imorgon, även om jag måste komma lite innan och förbereda med Angelica, meneh, aya, det fixar sig! Nu måste jag skriva lite så att jag hinner sova sedan, haha, är trött som fan för att jag spelade harpan hela natten igen. 

Man vet att det är sommar när det enda man vill göra är att
lyssna på mimikry jättehögt, dricka öl, dansa och sjunga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0