You're in.

En till DÅLIG dag.
Inte bara att den har varit allmänt slynig, har även haft en fuldag, vilket gjort allting lite värre. Hehe.
Hade lätt gått hem efter andra lektionen ifall det inte varit så att jag glömt min nyckel hemma och ingen var hemma, så ja... Fitta. Det har även varit (för att citera Jennie) "kukslurkarväder", dvs en massa regn, moln och ingen sol helst sol. Så oerhört deprimerande. Jag är så trött på skolan att jag helt seriöst funderar på att hoppa av. Jag lär mig absolut ingenting i skolan, verkligen. Mina kunskaper har sjunkit som fan sedan jag började på måg. Jag är bara så jävla arg, sur och ledsen. BLÄH

Du är speciell.
Inte på det sättet
en mor menar när
hon säger det till
sitt barn med Downs.
Utan på det sättet
som gör dig
oemotståndlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0