White pallet.

Jag har tänkt lite, och Dir en Grey är nog det bästa bandet som någonsin funnits och någonsin kommer att finnas. Dude, lite weird att jag lyssnar på "J" musik och sådan skit, men det skiter jag i, för att musiken är så äckligt bra att jag dör. 

Hängt hos Ghet med folket ikvällers, öl, vodka, martini och you name it. Sjukt go kväll. Dans och mysigt fölk. Bussredan hem var episk, Jennie alltså... HAHAHAHA. Finns mycket fina bilder i min kamera alltså, får se ifall några hamnar på bloggen imorgn, låter väldigt troligt. Mor är arg (: @) på mig för att jag drikk för oft, haha. Int okej. Sov för länge i natt så är pigg som fan, får se när jag somnar. SES BLOGGN!

Kommentarer
Postat av: peter

okej det verkar som om det finns ingen som kommenterar din blogg :D så nu får du första kommentar från mig :D

2010-03-14 @ 21:01:38
URL: http://peterc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0