Vah?

Mh, har en mobil nu, dock inga nummer eller what ever, IGEN, så folk får smsa mig och skriva sitt namn.
Skitdag, hade två muntliga redovisningar, först reklamprojektet, det gick skitdåligt men är så jääävla glad över att det jävla projektet är över. Sedan hade jag även redovisning i svenskan, men vid det laget var jag så trött på allt att jag inte direkt brydde mig om hur jag presterade. Har även fått en utskällning av min svensklärare för att jag skolkade ifrån gårdagens lektion, han påstod att det var för att jag inte var förberedd inför redovisningen för att jag inte jobbat på lektionerna, ehhe. Näeh, verkligen inte.

Baksidan av en av källorna som jag idag var tvungen att LÄMNA IN till min svensklärare.
Haha, synd bara att det inte syns vad som står i högra hörnet.

Mamma när jag kom ut ifrån mitt rum igår och var sleten som fan:
Du ser lite ut som du vet såndär... Japansk rock.
lol'd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0