Vagina

Idag är det tydligen vaginadagen, haha, jag skojar inte ens.
Jag tyckte det lät jättefestligt innan jag läste att det var någon nedrans feministpåfund.
Då undrar ni varför jag inte är feminist, ja, det är för att män och kvinnor helt enkelt är olika sedan födseln. Vi kan inte ha precis samma förutsättningar i samhället, det kommer aldrig att bli helt jämställd och jag vill inte ens att det ska bli det. Kvinnor är bättre på vissa saker och män på andra. Vi har det bra som det är idag, varför ändra på det? 
Det kommer sluta med att manlighet inte längre existerar och vi går runt och försöker vara någon vi inte är för att det ska se jämställt ut. Hur attraktiva hade män varit ifall de varit likadana på kvinnor? Inte alls. 
Jag skulle aldrig i mitt liv kunna vara tillsammans med en kvinna, så jävla jobbiga är vi egentligen... Nej. Just därför är jag inte feminist, för att lika roller i samhället skulle inte fungera i längden. Jag tycker ju att vi ska få samma lön m.m. men alltså... Nej. Ifall vi kvinnor vill ha något får vi göra som männen och bara ta det istället för att sitta och gnälla på att allt är deras fel, kvinnorna låter ju faktiskt sig domineras av männen mer eller mindre eftersom att runt hälften av befolkningen är kvinnor så borde man ju faktiskt kunna sluta gnälla så jävla mycket och agera istället.
Now, shut up bitch and make me a sandwich

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0