Wa-a-oh-wa-a-oh-oh-wa-a-oh-oh.

Jag är fett uttråkad, hungrig och trött så fixar en lista innan jag ska sova. Hehe, kommer säkert inte sova efter det här i alla fall, men ah. Vi får väl se.


Tre sajter som jag besöker dagligen:


1. Facebook

2. Blogg,se

3. Min egen blogg, haha.



Två favoriträtter:

1. Pizza

2. Nudlar


OM DIG


1. Vad heter du? - Cassandra

3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? - No idea

4. Vilket stjärntecken är du? - Lejon

5. Vilken årgång är du? - 1993

6. Var bor du? - Europa

7. Bott utomlands? - Nej

8. Flyttat antal gånger? - Ett par gånger när jag var så liten att jag inte minns det och en gång nu när jag är äldre.

9. Vart skulle du vilja bo? - Tja inte i Sverige i alla fall. Tokyo verkar fett party.


10. Vilken skolklass? - MP1B

11. Vad vill du bli när du blir äldre? - Rik


UTSEENDE


1. Hur lång är du? - 172

2. Hur mycket väger du? - Ingen aning, var något år sedan jag vägde mig nu.

3. Hårfärg och frisyr? - Brun och vad mitt hår känner för.

4. Ögonfärg? - Bruna

5. Mest nöjd med? - Att jag är så jävla bäst.

6. Skostorlek? - 38

7. Glasögon? - Nej, men måste egentligen skaffa.

8. Har du några piercingar/tatueringar? - Nej.


KLÄDER


1. Vad använder du just nu för jacka? - En jacka

2. Vad använder du just nu för skor? - Ett par skor

3. Favoritfärg på kläder? - Svart eller vit

4. Favoritmaterial på kläder? - Care

5. Favoritaffärer? - Carlings, monki och randomaffärer.

6. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? - Osäker på ifall jag ens köpte kläder förra månaden.

7. Favoritmärke? Bryr mig inte om märke


DITT RUM


1. Stort, litet eller mitt emellan? - Ganska litet

2. Vilken färg på tapeterna? - Orkar inte tända lampan och kolla, men har tre svarta väggar och en vit hos pappa i alla fall.

3. Vilka färger går rummen i övrigt? - Inga speciella, jag har inte orkat göra något med mitt rum sedan jag fick det typ.

4. Favoritmöbel i rummet och varför? - Sängen, för att jag tillbringar typ all min tid i den när jag är hemma.

5. Vad vill du ändra där inne? - Tapetsera om och göra det större. Eh?

b) Video/dvd? - Har en video inbyggd i tvn och två dvder, men använder de aldrig så vet inte varför jag har de här.

c) Dator? - Min laptop.

d) Stereo? - Nope.

e) Telefon? - Mobil.

7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönstret? - Orkar inte kolla, men skulle chansa på en massa snö och slask.

8. Vad gör du oftast i ditt rum? - Dator, äter, sover... Typ allt förutom att laga mat, duscha och gå på toa på ett ungefär.


BLANDAT


1. Vad har du i din:


a) Jackficka just nu? - Orkar inte gå och kolla, men tändare, cigg, en massa kort, typ busskort, bankkort och sådan skit samt en penna och kanske mitt skolschema.

b) Väska just nu? - Öhm, orkar inte kolla men typ lite papper, en massa skit, en t-shirt och ah, massa skit helt enkelt.

2. Vad är du beroende av? - Cigg, kaffe och livet.

3. Vad tror du på? - Mig själv.

4. Vad köpte du senast? - Cigg


GREJER


Plånbok - Nej, haha, tappat alla.

Tandborste - Ja?

Smycken - Ja? Använder sällan dock.

Solglasögon - Råkar alltid trampa på de. Fast har har sneaky-steveglasögonen och de jag fick av Frida i födelsedagspresent någonstans i mitt rum!

Vad åt du senast? - Choklad

Vem ringde du senast? - Öh, vet inte, Angelica kanske.

Roligast förra veckan -  Torsdag kväll hos Meijer.

Favoritläsk - Cola

Favoritskådespelare -  Johnny Depp

Favorit Juice - Apelsin eller den där jag köper ibland när jag är på Jätten med Angelica.

Nödvändig kändis - Whut?

Vad vill du ha för hårfärg? - Vet inte, den jag har nu tror jag.

Har du lyssnat på nåt annat nu? - Va?

Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna? -  Hahaha, nej.

Tycker du om att ligga på stranden och sola? - Brukar inte gilla det, men nu efter den här vintern känns det jävligt lockande.

Vad har du på dig idag? - Nu har jag trosor och t-shirt. Men ah, ska snart sova hade jag tänkt.

Har du växt något det här året? - Tror inte det.

Vilka år har varit dina bästa? - 2008 tror jag.

Vad ser du fram emot? - Sommaren!

Hur långt hår har du? - Inte speciellt långt, men längre än vad jag brukar ha.

Är du nöjd med det? - Nej.

Går du i skolan så mycket som du ska? - Ja

Hur ofta städar du? - Alldeles för sällan. Typ en gång om halvåret.

Är du romantisk? - Nej.

Hur ser stolen som du sitter på ut? - Jag ligger i sängen...

Vilket tvprogram såg du på senast? - Öhm... Jag vet inte, kollar typ aldrig på tv.

När dansade du senast? - I torsdags.

Drömålder - 20

Knark - Är det meningen att det ska vara en fråga? Förstår inte vad den går ut på i så fall.

Ditt bästa internettips - www.google.se

Keps eller mössa - Mössa, lol.

Pannkakor eller plättar - Pannkakor, lätt.

Dvd eller VHS - Dvd?

Favoritserie? - Greys Anatomy och The big bang theory

Har du någonsin färgat ditt hår svart? - Nej, jag är allergisk mot hårfärg.

Kött eller inte? - Inte

Vinter eller sommar? - Sommar!

Kaffe eller läsk? - Kaffe, fast läsk är också jävligt gott. Läsk är ett ganska fult ord nu när jag tänker efter...

Eminem eller Britney Spears? - Ingen av de.

Vilket är ditt favorit-tevespel? - Vet inte, mario kanske.

Hamburgare eller pizza? - Är det ens en riktig fråga? Vem fan svarar annat än pizza? Seriously? Eller jo, kom på att de flesta pizzor utanför trollhättan smakar skit.

Snygg eller snäll? - Snygg. Jag är inte så snäll egentligen... Bara mot värda personer, vilket inte är många.

Tv eller radio? - Tv

En grej du inte kan klara dig utan? - Vitala organ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0