Sova.

Jävla kukdag. Detta har seriöst varit den näst sämsta skoldagen sedan jag började gymnasiet. Eller möjligtvis den sämsta. Fitta vad dåligt jag mått. Nu ska jag fylla i en tråkig jävla meningslös lista samtidigt som jag äter fryspizza sedan ska jag SOVA och därefter drar jag till Angelica och sover där. Haha.

99 saker du inte visste om mig:
1. Fullständigt namn? - Cassandra
2. Exakt ålder? -  16 år, 6 månader och några veckor.
3. Vart bor du? - I Trollhättan
4. Bor tillsammans med? - Min mor och min syster.
5. Husdjur? - Inget.
6. Färg på ditt hus? - Vet inte.
7. När är du född? - 1993
8. Klass? - MP1B
9. Vilket år tar du studenten? - 2012 ifall allt går som det är tänkt.
10. Något jobb? - Nej.
11. När ska du sova ikväll? - Så tidigt som möjligt.
13. Duschat idag? - Nej, ska göra det sen.
14. Kramat någon idag? - Ja.
15. Pussat någon idag? - Minns inte.
16. Vad har du ätit? - Äter fryspizza atm, antar att detta är min frukost eller något.
17. Dagens klädsel? - Jeans, linne, adidaströja.
19. Dagens sötnos? - Cornelia.
20. Dagens roligaste? - Alltså, när började den här dagen? Efter midnatt? När jag gick till skolan? Ifall vi räknar detta dygnet var det lätt Cornelias och mina diskussioner i natt.
21. Har du många vänner? - Tillräckligt.
22. Hur många har du kysst? - Jag räknar inte direkt, tror inte direkt att jag skulle kunna räkna även om jag velat.
23. Vem kramade du senast? - Cornelia eller Angelica.
24. Hur många vill du ha sex med? - Va? Ofta jag sitter och planerar hur många jag vill ha sex med?
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Inga.
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Cornelia.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - "Kom till stan. Hade tydligen lektion på kulturskolan." Från Lundskog.
FAVORIT:
31. Film? - Pianisten
32. Låt? - Omöjligt att välja
33. Mat? - Pizza eller nudlar.
34. Dryck? - Öl.
37. Stad? - Vet inte.
38. Land? - Vet inte.
39. Ämne i skolan? - Matte.
40. År? - Vet inte.
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Nämner jag inte här.
42. Personen du kysste? - Ingen aning, hahaha.
43. Gången du spydde? - Förra söndagen.
44. Gången du grät? - Öhm, när jag inte hade cigg i lördags, hahahaha.
45. Pizzan du åt? - Äter nu.
46. Gången du var i göteborg? - För exakt en vecka sedan.
47. Gången du var i stockholm? - När jag och Frida var på Muse i höstas.
48. Gången du var full? - I torsdags.
49. Gången du var hög? - -
50. Personen som såg dig gråta? - Vet inte.
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Festa
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel
55. Singel eller upptagen? - Singel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget.
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad.
59. Big brother eller paradise hotel? - Inget.
60. Svart hår eller blont? - Beror på vem.
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? - Båda, lakritsplopp<3
63. Göteborg eller stockholm? - Vill säga Göteborg egentligen, men jag vet inte längre.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Cola, dålig fråga.
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Älskas
69. Leva eller dö? - Leva
ANTAL:
70. Personer du älskar? - 4 som jag skulle kunna ge mitt liv för. Sedan finns det fler som jag gillar oerhört mycket men inte vet ifall jag älskar.
71. Personer du hatar? - Wow, det är väldigt många.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Jag räknar inte. Men en del.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Ingen aning för att vara ärlig.
74. Glassar du ätit på en dag? - Hahaha, väldigt många. Köper man ett bigpack med isglass då jävlar.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingen aning, beror på ekonomin.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Några gånger för mycket.
77. Piercingar har du? - Inga, eller jo, en i varje öra om det räknas.
78. Personer du saknar just nu? - Två
79. Gånger ditt hjärta brustit? - För många
VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Jadu, någon snygg.
81. Ska du träffa imorgon? - Palla namedroppa alla jag ska träffa. Mina kompisar.
82. Sjöng du senast för? - Öh, jag vet inte.
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Meijer
84. Spelade du tv-spel med senast? - Ingen aning, spelar inte så mycket nu för tiden.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Jadu, någon snygg.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Finns så många att välja på, får beslutsångest.
87. Förtjänar att dö? - Några stycken.
89. Vill du sova brevid inatt? - Angelica, och det ska jag också.
VAD:
90. Gör dig glad? - Att vara med de jag gillar.
91. Gör dig ledsen? - När allt suger kuk.
92. Vad vill du helst göra nu? - Sova.
93. Önskar du att du slapp göra? - Plugga.
94. Vill du ha nu? - Sömn.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Ingenting speciellt. Pengar.
96. Längtar du till? - Dagen jag blir myndig.
97. Tycker du om dina betyg? - Kuk
98. Ångrar du i ditt liv? - Ingenting
99. Är det bästa som har hänt dig? - Att den här listan äntligen slut.
99 saker du inte visste om mig:
1. Fullständigt namn? -
2. Exakt ålder? -
3. Vart bor du? -
4. Bor tillsammans med? -
5. Husdjur? -
6. Färg på ditt hus? -
7. När är du född? -
8. Klass? -
9. Vilket år tar du studenten? -
10. Något jobb? -
11. När ska du sova ikväll? -
13. Duschat idag? -
14. Kramat någon idag? -
15. Pussat någon idag? -
16. Vad har du ätit? -
17. Dagens klädsel? -
19. Dagens sötnos? -
20. Dagens roligaste? -
21. Har du många vänner? -
22. Hur många har du kysst? -
23. Vem kramade du senast? -
24. Hur många vill du ha sex med? -
25. Hur många har varit otrogna med dig? -
27. Har du pojk-/flickvän? -
28. Vem pratade du med i telefon senast? -
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? -
FAVORIT:
31. Film? -
32. Låt? -
33. Mat? -
34. Dryck? -
37. Stad? -
38. Land? -
39. Ämne i skolan?
40. År? -
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? -
42. Personen du kysste? -
43. Gången du spydde? -
44. Gången du grät? -
45. Pizzan du åt? -
46. Gången du var i göteborg? -
47. Gången du var i stockholm? -
48. Gången du var full? -
49. Gången du var hög? -
50. Personen som såg dig gråta? -
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? -
52. Hund eller katt? -
53. Ut och festa eller hemma och mysa? -
54. Tv-spel eller datorspel? -
55. Singel eller upptagen? -
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? -
58. Ragga eller bli uppraggad? -
59. Big brother eller paradise hotel? -
60. Svart hår eller blont? -
61. Blåa ögon eller bruna? -
62. Choklad eller lakrits? -
63. Göteborg eller stockholm? -
64. Högerhänt eller vänsterhänt? -
65. Coca cola eller fanta? -
66. Pizza eller kebab? -
67. Randigt eller prickigt? -
68. Älska eller älskas? -
69. Leva eller dö? -
ANTAL:
70. Personer du älskar? -
71. Personer du hatar? -
72. Personer som sagt jag älskar dig? -
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? -
74. Glassar du ätit på en dag? -
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? -
76. Gånger du haft minnesluckor? -
77. Piercingar har du? -
78. Personer du saknar just nu? -
79. Gånger ditt hjärta brustit? -
VEM:
80. Vill du kyssa nu? -
81. Ska du träffa imorgon? -
82. Sjöng du senast för? -
83. Hade du senast en msnkonversation med? -
84. Spelade du tv-spel med senast? -
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? -
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? -
87. Förtjänar att dö? -
89. Vill du sova brevid inatt? -
VAD:
90. Gör dig glad? -
91. Gör dig ledsen? -
92. Vad vill du helst göra nu? -
93. Önskar du att du slapp göra? -
94. Vill du ha nu? -
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
96. Längtar du till? -
97. Tycker du om dina betyg? -
98. Ångrar du i ditt liv? -
99. Är det bästa som har hänt dig? -
http://cabaoo.com/listboxen/?p=2&id=336

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0