Skål era jävla räktomtegubbar, jag ska bli fotbollshuligan.

FETT att jag fick MVG på essän om hållbar utveckling. Inte bara det, jag fick ett "BRA" skriver över en halv sida och under föreläsningen nämnde han två uppsatser han skulle vilja visa som exempel för att de var jättebra, och min var den ena. FETT. Kommer verkligen kunna leva på det här ett tag nu, i och med att jag aldrig någonsin haft så mycket ångest över ett jävla skolarbete som jag haft över den här jävla uppgiften. Så, låt mig vara glad nu. 

Aja, nu till vad jag egentligen vill tala om för mina bloggläsare. Jag ska bli fotbollshuligan! Då tänker ni väl "wtf, Cassandra, du hatar ju sport och allt som har med det att göra..." Men det är det som är grejen, jag skiter fullständigt i sporten. Men det verkar så jävla grymt att dricka öl, skrika, sjunga och slåss med hundratals människor som är ute efter precis samma sak. Att känna gemenskapen liksom. Asfett. Kom på detta igår när jag var i Göteborg och råkade hamna mitt i en parad av hundratals Gaisare som hade banderoller, nödraketer och sjöng så att hela stan skakade. "Skål era jävla räktomtegubbar"... Lät det i alla fall som de sa, HAHA. Fett var det i alla fall. Frågan är väl egentligen vilket lag jag ska heja på, Gais verkade jävligt party, men de förlorar tydligen ganska ofta så det kanske är säkrare att hålla på typ IFK Göteborg. HAHAHA, jag är fett seriös alltså. Någon dag ska jag parta med huliganerna, kan bli tjockt bra.

Kommentarer
Postat av: Frida

aplåderar Detta var ditt bästa inlägg, någonsinn! Jag joinar huliganligan! IFK blir säkert bra (nära till hemma matcherna!) Nu KÖR VI!!!!!! :@

2010-03-17 @ 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0