Så kan det gå när korven ramlar ur brödet.

Hemma hos far nu. Är trött som fan men det känns inte rätt att sova riktigt än... Om en stund kanske. Det kändes så bra att sitta här med lite mysig kvällsmusik, ska kanske göra mig en kopp kaffe eller något bara för att jag kan. Det jobbigaste är väl han har glömt den laptopen jag alltid använder när jag är här på jobbet så nu får jag sitta vid min stationära som av någon anledning står i min systers rum = jag kommer inte kunna somna med spotify och eftersom att jag inte har någon iPod längre är mobilen min ända vän. Hahaha. 

Det var dock riktigt trevligt hos Cornelia, dock blev det lite mer folk än väntat. Haha. Fanns väl inget annat att göra i stan denna fredagkväll utom att färga hår och kolla film. Gött mos.
(Jag måste verkligen sluta säga "gött mos" på riktigt nu... Min mentor som inte direkt är den ballaste snubben i stan sa nämligen det på klassrådet idag.)

Det finns så mycket jag vill berätta men som jag inte kan.
Det kanske kommer någon vacker dag, som egentligen
troligtvis inte alls är så vacker. Kanske, kanske inte.


You take your lovers that you're wicked and divine
You may be a sinner
But your innocence is mine
Please me
Show me how it's done
Tease me
You are the one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0