Retardation

HELVETE vad trött jag är.
Natten var hemsk. Loggade ut från datorn rätt tidigt, sedan skulle jag resa mig upp, svimmar, vaknar på golvet och inser att jag slagit i huvudet när jag ramlade. Sedan var jag jättesvag i kroppen och låg och skakade i flera timmar utan att kunna sova, det var så konstigt alltihopa och nu är jag trött som faaan. Skulle lätt kunna somna trots att jag druckit en massa kaffe. Kan knappt hålla ögonen öppna.

Nu sitter jag i alla fall på medialektion och vi gör inte ett piss... Som vanligt, jag dör. Vi kommer verkligen ingenstans, fitta. Det känns som att jag kommer somna när som helst. Men som tur är så är det fredag och då slutar vi halv tre, härligt. Ska försöka dra en fet powernap innan jag åker till Frida. Funderar på att vara lite busig och skolka ifrån sista lektionen som är matte.

One more coffee, one more cigarette, one more morning trying to forget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0