Nu är det vår!

Nu är det fan vår! I alla fall om man ignorerar snön och isen lite, haha.
Hade skönaste morgonen idag, vaknade av ett sms, sådär lagom utvilad, slängde in en pizza i ugnen och satte mig på balkongen och möttes av solen, där satt jag och njöt av värmen tills pizzan var klar. Fyfan vad skönt det var. Sedan drog jag i uppknäppt vårjacka och följde med Meijer när hon piercade tungan, sedan drog vi runt stan med isglass och därefter blev det kaffe med alla homies på "det nya stället". Det var det pissigaste kaffe jag någonsin druckit, eller tja, jag betalade för kaffe och fick brunt vatten, det smakade som något ett afrikabarn som gått vilse i skogen kokat upp med vatten ifrån ganghes med lite jord och barr. Fyfan. 

Men nu är jag hemma igen! Ska skriva om hållbar utveckling, kanske blir M15 ikväll beroende på humör och hur det går med min jävla uppsats. Ska bara fixa lite riktigt kaffe först, haha.

Btw, det är den andra mars idag och jag har redan slösat bort ungefär halva studiebidraget, förstår inte hur detta kommer att gå ihop. Jag kan verkligen inte hålla i pengar, jag har inte ens köpt något vettigt alls. Bara käk, bio, kaffe, cigg och godis : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0