Nej.

Jag är så trött att jag snart kommer få ett nervöst sammanbrott. Ett till.
Haha :(
Var jättenära på att somna förut, för några timmar sedan, men precis innan jag somnade så kom mor hem och började skrika på mig, jag minns inte ens varför. Förmodligen inte värt att minnas heller då det var någon liten skitgrej. Nu är jag bara ARG för att jag var så jävla nära på att somna men blev väckt. Som alltid, fast det brukar vara folk som ringer precis innan jag somnar annars. Kul med lite omväxling liksom...
Nu ligger jag bara här och gör absolut ingenting eftersom att jag är så utmattad att jag vill spy på någon. Jag ligger och stirrar på skärmen och tänker på hur trött jag är och hur snart det är jag måste gå upp och gå till skolan och att jag förmodligen inte kommer att somna på några timmar. Mysigt. Skulle nästan kunna mörda för lite sömn nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0