Live and forget the best times of your life.

Natten var... Spännande. Den första idén var att vi skulle dygna, men när vi började kolla på sommaren med Göran så somnade alla förutom jag och Angelica, men hon var riktigt nära alltså. Så vi la oss efter det, inte så lätt att sova dock när Honken snarkar så som hon gör...

Lagom seg skoldag, men vi slutade tjugo över ett, så det funkade väl. Hade aldrig gått till skolan ifall vi inte hade slutat så tidigt, så sleten som jag kände mig, haha, eller var... Såg ut. 
Drog hem och duschade och käkade pizza (för andra dagen i rad), göött. Nu ligger jag här och chillar, ska snart platta håret och vid sju drar jag till Cornelia och träffar mina homies sedan sover jag hos min far ikväll så att jag slipper ta bussen hem, hehe.

Oerhört fin bild tagen hos Meijer när
jag var i ett extremt nyktert skick
och inte alls hade en mustasch av
läppstift målad av Cornelia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0