Lakrits.

vilken frukt åt du senast?
hur ofta äter du plockgodis?
vilket djur hade du varit, om du fick välja?
tror du att du kommer att få leva ett till liv?
är du värd mer än andra människor?
vilken familjemedlem står dig närmast?
vad heter du på facebook?
vilket barnprogram är roligast?
är tjejer eller killar bäst?
har du varit på en gayklubb?
äter du kanterna på brödskivan?
är du vegetarian/vegan?
vart hittade du den här listan?
har du en egen lägenhet?
vilken kamera har du?
vad har du valt för bild här uppe?
vad vill du bli kallad?
vad hade du hetat, om du fått välja?
om du skulle återfödas: skulle du vara kille eller tjej?
vad gör du just nu, i denna sekund?
vilka sidor och program är du inne på just nu?
hur många timmar sov du inatt?
vilken tid gick du upp imorse?
hur många har du på msn?
hur många tjejer/ respektive killar?
hur många blommor har du i ditt fönster?
vattnar du dem själv?
te eller kaffe?
laddar du ner film/musik olagligt?
eller lyssnar du via spotify?
är du inne på msn?
vad har du för påslakan?
vart är du just nu?
sitter du på en stol från ikea?
tuggar du på något, isåfall vad?
när städade du ditt rum senast?
när träffade du din morfar senast?
vem är du kär i?
har du nån sjukdom?
vad händer i höst?
vad är du i stjärntecken?
vilken film såg du på bio senast?
rött och svart eller vitt och grönt?
frukt eller godis?
vad äter du till frukost?
vilken typ av film gillar du?
och vilken gillar du inte?
vilka är din favoritlåtar just nu?
om du blev gravid nu, vad skulle du göra då?
brukar du tejpa över din mun?
var du på dreamhack?
hur ser dina strumpor ut, är de sexiga?
hur ser dina underkläder ut?
när blev du taggad på facebook senast?
vilken frukt åt du senast? Vet inte, brukar inte äta frukt.
hur ofta äter du plockgodis? När jag har pengar, det vill säga inte speciellt ofta. Haha.
vilket djur hade du varit, om du fick välja? Något coolt djur som vi människor inte förstår oss på, typ en sådan där myra som kan kommunicera med andra av samma art på kilometerns avstånd eller en delfin.
tror du att du kommer att få leva ett till liv? Ja, eller nästan. Kanske inte på samma sätt, här.
är du värd mer än andra människor? Självklart.
vilken familjemedlem står dig närmast? Min bror, trots att jag knappt träffar honom längre.
vad heter du på facebook? Cassandra Winner
vilket barnprogram är roligast? Kollar nästan aldrig på barnprogram förutom med min bror någon gång ibland. Men lätt Greveholm ifall det räknas.
är tjejer eller killar bäst? Killar. Utan tvekan.
har du varit på en gayklubb? Nej.
äter du kanterna på brödskivan? Ja.
är du vegetarian/vegan? Vegetarian.
vart hittade du den här listan? Haha, mitt närminne suger. Minns inte.
har du en egen lägenhet? Nej.
vilken kamera har du? Avant S12 tror jag.
vad har du valt för bild här uppe? Va?
vad vill du bli kallad? Cassandra
vad hade du hetat, om du fått välja? Vet inte, ska byta efternamn så fort jag kommit på vad jag vill heta.
om du skulle återfödas: skulle du vara kille eller tjej? Kille tror jag, skulle vara bästa bögen någonsin.
vad gör du just nu, i denna sekund? Fyller i den här listan.
vilka sidor och program är du inne på just nu? Bara google chrome och msn, den skitdatorn jag använder för tillfället klarar typ inte mer. Eller jo, men den har typ inga program och jag själv kan inte installera eftersom jag inte är inloggad som administratör och den är låst.
hur många timmar sov du inatt? Inte mer än fyra.
vilken tid gick du upp imorse? Vet inte, men jag vaknade 07.04
hur många har du på msn? Några hundra, typ 90% är blockade. Värt.
hur många tjejer/ respektive killar? Ingen aning, flest killar skulle jag tro.
hur många blommor har du i ditt fönster? Inga, de skulle aldrig överleva.
vattnar du dem själv? -
te eller kaffe? Kaffe, te är för fjollor.
laddar du ner film/musik olagligt? Just nu? Nej. Men ja, det gör jag.
eller lyssnar du via spotify? Det också, men utbudet av musik på spotify är ganska lågt.
är du inne på msn? Ja.
vad har du för påslakan? Öh.
vart är du just nu? I min säng hos min far.
sitter du på en stol från ikea? Nej.
tuggar du på något, isåfall vad? Nej.
när städade du ditt rum senast? Typ förra veckan eller något lite snabbt så att jag skulle få plats till en madrass på golvet när Angelica skulle sova hos mig.
när träffade du din morfar senast? Öh, typ... 4-5 år sedan?
vem är du kär i? Ingen.
har du nån sjukdom? Ja.
vad händer i höst? Ingen aning. Börjar tvåan.
vad är du i stjärntecken? Lejon.
vilken film såg du på bio senast? Haha, kommer inte riktigt ihåg vad den  hette. The Wolfman eller något... Den sög.
rött och svart eller vitt och grönt? Röd och svart.
frukt eller godis? Godis? Dum fråga.
vad äter du till frukost? Brukar inte äta frukost.
vilken typ av film gillar du? Filmer som mina vänner antingen gråter till eller blir så rädda att de nästan skiter ner sig, så att jag får skratta lite.
och vilken gillar du inte? Dåliga filmer.
vilka är din favoritlåtar just nu? Många.
om du blev gravid nu, vad skulle du göra då? Abort.
brukar du tejpa över din mun? Nej.
var du på dreamhack? Nej.
hur ser dina strumpor ut, är de sexiga? Vanliga jävla svarta strumpor.
hur ser dina underkläder ut? Vilka av dem?
när blev du taggad på facebook senast? Vet inte, säkert några dagar sedan eller något. Känns som att det hela tiden kommer nya fula bilder på mig på facebook.
Jag har feber och kan inte sova :( 
Fast det är sådan där feber jag bara får för att jag sovit för lite, så det är förhoppningsvis borta när jag vaknar. Om min bror inte väcker mig fett tidigt det vill säga. Men det hoppas jag att han inte gör eftersom att han inte ens vet att jag är här. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0