KUL LIV

Mobilen stulen. 
Lämnaden ute i MAX en minut, MAX. Den var ur sikte i kanske 40 sekunder och den lyckades bli stulen. 
Kollade med klassen som var i närheten och allt, men ah, klart man inte erkänner att man tagit en mobil inför hela klassen... Den var inte i receptionen heller. Det jobbiga är att det inte ens är min jävla mobil. Ska polisanmäla saken och får ersätta mobilen. Men något som verkligen, verkligen, verkligen är jobbigt är att jag har mitt minneskort i med en jävla massa hemska saker på. Jag kommer ju verkligen dö, eftersom att jag råkar spela in lite hur som helst då jag har kortkommando till inspelningsfunktionen så det finns hur mycket hemska samtal som helst inspelade på den mobilen. VÄRT. Samt hundra busringningar och fylleprat. VÄRTVÄRTVÄRT. Plus en jävla massa sms som ingen bör läsa, dock har jag ganska nyligen rensat bland de skickade smsen men de i inkorgen är inte heller så jävla party. KUL.

Imorgon har jag två muntliga redovisningar, jag är så oförberedd som man bara kan bli och jag har bara sovit 90 minuter på två dygn. VÄRT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0