Kukslyna

BAJSDAG.
Vaknade, arg som fan efter konstiga drömmar och fick någon form av nervöst sammanbrott för att jag var så trött att jag började lipa. Kul. Så jag bestämde mig för att dissa första lektionen, vilket jag är oerhört glad över, annars hade jag väl legat avsvimmad någonstans för tillfället. Så fort jag gick genom dörren kände jag att det var något dåligt i luften. Kom till skolan och insåg att hela gänget har en dålig dag, deprimerande. Efter en rad av skitlektioner och ingen lunch hade vi idrott, jag var hur svag som helst i hela kroppen redan innan vi började och kunde inte genomföra allt för då skulle min kropp bara lägga av. Men var med, med en kropp som skakade och en blick som svartnade lite när den kände för det. Men nu är jag äntligen hemma, ligger på golvet och skakar lite smått. Ska kolla på How I met your mother och halvsova lite medan systern min fixar käk till mig. Ikväll ska jag se på estetarnas konsert i aulan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0