Kinesjävel

Tja! Är så fett trött att det inte är sant. Men jag är ashungrig också, vad ska jag göra? Om jag väljer att sova nu kommer jag vakna alldeles för tidigt och vara hungrig men om jag äter kommer jag inte att kunna somna på ett bra jävla tag. Är så trött att jag ser ut som en kines, kan knappt hålla ögonen öppna. Men till skillnad ifrån tidigare så kan jag faktiskt se. Haha, fyndade ett par glasögon i mitt kök igår, vet inte ens vems det är men jag kan se lite bättre med dem. HAHA. Måste fan skaffa mig ett par egna snart då jag knappt ser alls med vänster öga, fast kommer inte direkt gå runt med de i skolan eller så, tror jag, nej usch. Möjligtvis bara på lektioner i så fall.

Var i alla fall på mic och kolla rockkarusellen, det sög rätt hårt för att vara ärlig. Hade inte förväntat mig något annat though, börjar tröttna lite smått på dessa musiktävlingar, haha. För mycket dåliga band som ställer upp. Trodde jag skulle dö lite smått när thn's emofails spelade. Slutade med att Jesper, Meijer och jag drog under det näst sista bandet. Kom hem, trodde att jag skulle somna dirr, men icke. Skulle bara kolla en sak på datorn snabbt och sedan dra och tvätta av mig sminket och det där, men nu har det gått typ en och en halv timme och jag har fortfarande inte kommit härifrån. 

Saknar när jag hade YouCam, saknar även det linnet som numera är förstört av rödvin. Har fan inga vita linnen längre, har spillt kaffe på i stort sett alla, fläckarna går inte bort. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0