Kaffe, snus och kakor.

Det här med hår är fett weird egentligen. Det är proteinutväxter från hårsäckar i huden i trådform som vi låter växa till lagom längd, sedan klipper det, och stylar det med en massa produkter när det växer på huvudet och när håret växer på andra delar av kroppen är det bara äckligt och ska bort dirr. Håret fyller ju ingen riktig funktion alls utom att det är snyggt då, fast ganska äckligt. Eftersom att vi biologiskt inte är beroende av håret längre chansar jag på att ifall människoarten får leva tillräckligt länge kommer det att ske tillräckligt med mutationer för att det ska sluta växa hår på oss. Jag menar, vi har ju betydligt mindre kroppsbehåring nu än vad vi hade för ett par tiotusen år sedan. 

Kvällsfilosofi som kom när jag av ren uttråkning klippte min lugg. Vilket inte var en smart idé eftersom att när jag ska kolla ifall den är jämn måste jag kamma ut den framför mitt högra öga, och jag ser knappt någonting alls med vänster öga. Så jag har alltså ingen aning om hur jämn den är. Hahaha. 

Annars är jag allmänt glad över att jag inte börjar förrän halv ett imorgon eftersom att jag gjorde klart alla uppgifter i datorkunskapen förra veckan. Härligt, härligt. 

Hihi

Kommentarer
Postat av: angelica

Lol'd at super related pic

2010-04-13 @ 23:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0