Jag hatar när det är det minsta adeon i mackan när den ploppar upp ur brödrosten.

Tjenamors. Idag har faktiskt varit en ganska bra dag, till skillnad ifrån de senaste. Satt på gillet och drack en massa kaffe med Cornelia, sedan kom honken och Lundskog, trevligt. Planerade därefter återigen min framtid med Lundskog och Cornelia på beirut. Mitt slott kommer att äga och eftersom att jag ska bota cancer så kommer pengarna bara flöda in i framtiden och allt kommer att gå helt perfekt. Underbart, haha. 

Sedan drog jag hem och duschade, tänkte stenplugga, men tja, nej, jag orkade inte. Även om jag har tenta i matte imorgon. Haha. Men sedan kom Angelica hit för att plugga med mig, så blev det inte och nu ligger hon här bredvid mig. Mys. Hoppas att morgondagen blir fet. Känner mig dock smått handikappad nu när jag varken kan smsa eller ringa dock, men jag överlever... Kanske. 


Glad över att jag förhoppningsvis
aldrig mer behöver plugga hållbar
utveckling. Skabb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0